注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

华南理工大学广州学院足球协会

2012-2013学年华南理工大学广州学院足球协会各项活动正式拉开帷幕啦...

 
 
 

日志

 
 

成就完美  

2010-05-26 15:28:09|  分类: 足球协会 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

早几日得到一个好机会,跟着院足队的人到广金,参观游玩。

比赛系9点开始,我却要6点起床,6点落去商业街买早餐的时候居然发现冇一间店系开门的,,我晕啊。。冇早餐食。

7点系果个教学楼前边等校车,见到几个男生 罗住一代足球同一个药箱,也左系度等校车,不过佢地好似 好攰。我同小莹系度林,佢地系唔系都系 琴晚睇欧冠然后 为今早的比赛 通宵了。。

校车终于黎啦,不过我地两个睇左一下,,,其实车上不是很多人,但我可以肯定一件事的系,绝对系得我地两个女的,我压一下帽檐,。上左车同小莹坐左系 最后一排。。

7点10分的时候,貌似所有人都黎得7788啦。车上都系佢睇倾计话 琴晚的欧冠,有个同学仲搞笑甘讲“XX学校D人一定通宵睇欧冠啦。我地练下D饮歌今晚去唱K。”

我地两个女的坐系度 恍惚同佢地格格不入,偶尔接过佢地递过来的酸奶和矿泉水。哎,大家都冇早餐食,可怜的孩子呀、。。

一到广金,大概系8点10分的样子,我同老师讲,我系来影相的,老师即刻问我有冇罗果个可以用来拍视频的的DV来?我话有,不过冇三脚架,可能效果唔好。

老师点左下头,我同小莹决定去稳哩间学校的饭堂去祭我地的五脏庙。比我发现左 系哩个足球场对住的系一个饭堂,而饭堂出边有一个小小的面包店。阵阵清香系果度飘左出来。我地两个急急脚甘过到去。哇,好似比我地学校的仲要好食甘喔。我上次听我个同学讲,好似广金系唔可以唔可以用现金的。但我相信系有奇迹的,所以我斗胆去问过个蛋糕靓女,“唔该。哩度收唔收现金的?”“唔收。”。。。当堂 觉得D食物离我地远去。。。

我地两个逼迫饿住个肚系广金度荡呀荡,其实佢地饭堂真系比我地学校靓好多,菜式都多好多,话嗮都60年老校。我地行左去佢地的礼堂果边,哎,我次次都觉得佢地的礼堂好有feel。上次见到D人系度上党课,阶梯教室的木椅子。明净的玻璃窗。哇。80年代高校的feel。哎,可惜的系我唔系哩度的学生。

礼堂出边仲有一排投币的电话机,哎呀,连旧东西都比我地学校好睇。

出左礼堂,原来已经9点的啦,我地有急急忙忙跑回足球场。因为我唔可以忘记我黎哩度的目的,完成不了任务,估计我会被臭骂,。

点知哩个赛区的广金同我地开左玩笑。。佢地D什么记分板,比赛用球都冇到位,仲搞笑的系,其实个看台就只得两张椅,一左一右,然后前边仲要系有一个人都系要拍VCR的,但佢好明显系左住作我地啦,仲要系我地都几多人拍dv噶,衣加D人真系冇礼貌的。,。

WE waited and waited.都系见唔倒有人罗果个比赛专用球过来喔。最后D人决定系打半场球,上半场先系用我地的球,下半场再用对方球队的球。

。。开波啦。

点知开波冇几耐,就比对方捡到一个任意球喔。。哇,好彩,冇咩威胁接。

坐系我隔离个家长 居然甘有心过来地个仔踢波喔。而佢个仔又系我地学校的喔。不过睇得出个妈妈都好支持个仔踢波,而且佢都好识甘喔。,边似得我,,门外汉。哈哈

我托住个DV ,我已经觉得我比心机睇果个波的啦,点知都系会跟丢,鬼叫个天灰灰咩。,都睇唔清个波。,你睇住成个现场,我睇住的只有小小的三寸屏幕。。

不过我系第一次甘专注甘睇一场足球赛,,小莹都系,。哈哈,发现我地华汽D人真系好劲。

。。上半场以0比0结束,,而我的DV机都岩好冇电。。

 

下半场开波的时候,广金的同学罗左个比赛专用球过来,,不过,貌似,大家有小小凹嚼,最后,都系冇用到果个比赛专用球,噢,迟到的球,噢,可怜了。,

我的DV虽然冇电了,但我还是乖乖甘罗住另一部机乖乖甘影相。。

貌似下半场 我地学校的人终于训醒左甘,有好多次有威胁的进攻,。我地系看台上睇到 v哇鬼叫。呵呵,一定好冇形象啦,不过冇所谓啦,哈哈,都冇人识得我,

系最后的10分钟的时候,某君又造就左一次好有利的进攻,,差一点就可以 打破僵局咯。。。。

伴随裁判的一声长哨。。比赛结束。,。

我睇到了  比较有意思的一幕。。

华汽的小朋友手牵住手甘 到对方的大本营度讲“多谢指导。”外加小与60度的鞠躬。

哇,。我忽然间觉得佢地好可爱,同埋好有风度喔。,

哈哈

 

系返来系的车度,我同小莹都觉得,佢地一定感情好好,经常系一起训练,又一齐奋斗的人不多,在大学甘样的一群人就更少啦

甘样的团队 系大学从来就不是一开始就有,或许我地可以自己建一个甘样的团队。

期待华汽的下一次之旅。

上一年,我都有跟去睇佢地去华师打比赛。

下一年,不知道我是否还会有机会过去睇哩D小朋友打比赛,

----------ps-----分割线------------------

貌似通篇都同哩个题目冇咩瓜葛喔,,,其实我都觉得系跑题了,,算了,,跑就跑咯,,

如果你有睇到就发现咯,睇唔到就算啦,。。

哇咔卡

  评论这张
 
阅读(83)| 评论(3)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2017